This page contains ruby characters (furigana). It is designed to look acceptably in all Web browsers that support CSS, but due to furigana some kanji characters might look ugly. As the page makes use of simple ruby markup as implemented in XHTML 1.1 and there are already some Web browsers that support it natively, the special stylesheets are not used for these Web browsers. If you feel that your browser does natively support simple ruby markup but is not on the list of exclusions, please contact the author of this page.

This is a ruby page. When printed from a CSS‐compatible browser, it will generate black text on white background, and this header and the compatibility banners will be removed.

Page version: 5.0.0.4

チ2ジェイのトップページCh2J top

Hoホーlyリー lighライtがみヒカリのテーマソング)

かたちのあるもの それだけがすべてじゃない
こころませば いろんなものえるから

なぜこのに まれたのか
わからず きたいよる
ひとみをねえ じるなんて
まだすこし はやいよね

Hoホーlyリー lighライt そっとやみらすよ
明日あすみちを おしえるように
Hoホーlyリー lighライt どうぞユウをください ライへの

ときにはかなしいカンさえ たるけれど
しあわさがして どこまでもたびをしたい

ことだけじゃ りなくって
だれかと すれちが
こころはみんな あたたかいって
まだわたし シンじてる

Hoホーlyリー lighライt そっとカイらすよ
地球ほしいて まもるように
Hoホーlyリー lighライt どうぞがおをください エイエン

Hoホーlyリー lighライt そっとやみらすよ
明日あすみちを おしえるように
Hoホーlyリー lighライt どうぞユウをください ライへの
ホントウの エイエン

Holy light(八神ヒカリのテーマソング)

形のあるもの それだけがすべてじゃない
心を澄ませば いろんなもの見えるから

なぜこの世に 生まれたのか
わからず 泣きたい夜も
瞳をねえ 閉じるなんて
まだ少し 早いよね

Holy light そっと闇を照らすよ
明日(あす)の道を 教えるように
Holy light どうぞ勇気をください 未来への

時には哀しい予感さえ 当たるけれど
幸せ探して どこまでも旅をしたい

言葉だけじゃ 足りなくって
誰かと すれ違う日も
心はみんな 温かいって
まだわたし 信じてる

Holy light そっと世界照らすよ
地球(ほし)を抱いて 守るように
Holy light どうぞ笑顔をください 永遠の

Holy light そっと闇を照らすよ
明日(あす)の道を 教えるように
Holy light どうぞ勇気をください 未来への
本当の 永遠の

Valid XHTML 1.1 Valid CSS Level 3